De eerste dagen... - Reisverslag uit Kufstein, Oostenrijk van Shannon Brakkee - WaarBenJij.nu De eerste dagen... - Reisverslag uit Kufstein, Oostenrijk van Shannon Brakkee - WaarBenJij.nu

De eerste dagen...

Door: shannonbrakkee

Blijf op de hoogte en volg Shannon

29 September 2010 | Oostenrijk, Kufstein

Zo de eerste dagen in Kufstein zijn al voorbij, is echt snel gegaan!

Vrijdag de 24ste vertrokken met mn moeder en Pim richting Kufstein, na een veel te lange rit van zo'n 10uur! komen we eindelijk aan waar Elise al op ons aan t wachten is. Vrijdag en zaterdag hebben we mijn spullen uitgepakt en dat was echt veeeeel! Verder hebben we rondgelopen in Kufstein, hebben het fort bezocht wat hier heel bekend is, gelukkig was t gratis omdat er een autoshow was.
's avonds zijn we uiteten geweest met zn 3tjes om nog mijn moeders verjaardag te vieren.
Zondag om 8 uur zijn mama en pim weggereden naar huis, dat was wel moeilijker dan verwacht.

Maandag zijn Elise en ik op pad gegaan om dingen te regelen. We hadden een hele lange lijst gemaakt maar alles ging gelukkig super snel! Bij bijna alles stonden we binnen 5 minuten weer buiten.De mensen zijn hier super aardig en behulpzaam!
Tijdens het boodschappen doen op zaterdag was pim mijn paraplu vergeten bij de spar en toen we er maandag achterkwamen lag hij er nog gewoon! In nederland zou hij al lang weg zijn als t regenachtig was. Ook de stoelen op terrassen staan niet eens aan de tafels en iedereen kan alles gewoon buiten laten staan!

Verder hebben Elise en ik niet veel gedaan heel de dag een beetje rondlopen opzoek naar wassalon (we hebben geen wasmachine) en naar en plek waar we kunnen internetten(dat hebben we nog niet in ons app!)

Morgen is de eerste dag dat we naar school moeten, om 10uur begint de intro tot 12 dus is de moeite..Gelukkig zit de school maar 5 minuten lopen bij ons vandaan, super fijn! Vrijdag gaan we lekker naar t Oktoberfest, heb er nu al zin in!!!

Nou ik laat snel weer wat van me horen en hopelijk vanaf mijn appartementje!!
oja foto's komen de volgende keer(mn moeder is niet zo snel met het sturen van foto's :P)

Dikke kus,
Shannon

• 29 September 2010 - 13:34

Bas Kloppenburg:

Leuk verhaaltje!

Ik hoop dat jullie inmiddels een washok hebben kunnen vinden :-).

Veel plezier met de introductie en maak veel foto's :D

Groetjes,
    Bas

• 01 Oktober 2010 - 09:57

Oma:

Hartstikke mooi Shannon. Je hebt het goed getroffen met je kamer.
    Dit is een ideale site.Kufstein is een mooi stad. Groetjes en XXX oma en opa