Een heerlijk uitrust weekje! - Reisverslag uit Kufstein, Oostenrijk van Shannon Brakkee - WaarBenJij.nu Een heerlijk uitrust weekje! - Reisverslag uit Kufstein, Oostenrijk van Shannon Brakkee - WaarBenJij.nu

Een heerlijk uitrust weekje!

Door: shannonbrakkee

Blijf op de hoogte en volg Shannon

17 Oktober 2010 | Oostenrijk, Kufstein

Hallo allemaal!!!

hier weer n reisvrslag uit het inmiddels koude en regenachtige Kufstein.

Het is weer even geleden dat ik heb geschreven dus laten we even terug in de tijd gaan...

ik had dus al 2 lessen gehad en weer veel vrij. Het weekend ben ik met Elise naar het international student residence gegaan om daar wat te kaarten en spelletjes te spelen, was echt heel erg leuk, een nieuw kaartspelletje geleerd van Miguel(mexicaan) daarna zijn we naar Peter's bar gegaan, beetje klein en we waren ondertussen met een hele groep. Na 1 biertje maar naar house Arabia gegaan. Daar kan je dus wel lekker dansen!! er wordt soms wel heel leuke muziek gedraaid lekkere schlagers..Maar als je met een groep bent is t best heel gezellig. Helaas moest ik eerder naar huis want ik voelde me niet heel lekker.. Wat ik toen nog niet wist was dat dat het begin was..

De dag erna voelde ik me nog niet goed, misselijk enzo. En mega veel keelpijn maar vandaag is het eindelijk over!!alleen nog hoesten maar dat is niet zo erg!

In die week dat ik ziek was moest ik wel gewoon naar school, je mag alleen lessen missen met een doktersverklaring. Heb mn eerste Duits les gehad. Van 13.00 tot 16.30!!!wie verzint dat nou??wel een kwartiertje pauze hoor. maar het is zitten en luisteren en op school is t echt warm dus soms wel slaapverwekkend..Maar gelukkig begreep ik alles, zelfs sommige grapjes! dan is t toch niet zo erg gesteld met mijn duits...

Ook heb ik 2 vakken moeten laten vallen voor mijn talen. Ik moest spaans en ik wilde koreaans gaan doen. Maar helaas kon koreaans niet meer en nu heb ik alleen heel moeilijk spaans. Zie er wel echt tegen op want je moet alleen maar praten en mijn grammatica is na 4 maanden geen school wel heeeeel ver weg gezakt. Gelukkig hebben we veel mensen die spaans spreken en die heel graag willen helpen, dat is wel super leuk, in ruil ervoor leer ik ze wat nederlands, engels of duits!haha. De spaanse lessen beginnen 28 oktober dus ik kan gelukkig nog ff oefenen!!

Verder heb ik geen les gehad afgelopen week!! alleen 3x met een groepje samengekomen voor groepsopdrachten. Ook van 1 vak wat ik had laten vallen.
Het is wel leuk om samen te komen voor de structures klas zit ik in een groepje met Elise, Sehoon(koreaan) en Iker (spanjaard). In het begin werd er nauwelijks wat gezegd, Iker en Sehoon waren niet gewend om in groepjes te werken. Maar ik was ziek en wilde naar huis, dus heb ik de leiding maar genomen anders hadden we nu nog op school gezeten denk ik...haha. We moesten iets verzinnen voor een Magic Cube. Tja das best moeilijk, we hebben nu een apparaatje bedacht voor oudere mensen die zelfstandig willen wonen maar het eigenlijk niet meer kunnen. Een hele aardige man heeft ons zelfs naar t ziekenhuis gebracht met de auto om daar foto's te maken, was echt in het foute gedeelte van Kufstein, hebben we dat ook weer eens gezien! Dinsdag moeten we t presenteren, ben benieuwd of het goed is.

En dit weekend heb ik het weer rustig aan gedaan, even goed uitrusten en echt beter worden. Heb dus lekker geskyped met mama en mijn broertjes en natuurlijk met Pim. Echt geweldig dat ze t uit hebben gevonden want het helpt me echt wel als ik het even niet meer zie zitten. En het maakt me vrolijk als ik weer mensen heb gesproken!!

Volgende week moet ik maar liefst 3x naar school! En gelukkig heb ik ook weer wat dingetjes om te doen zoals feestjes enzo want nu ben ik beter!!!haha. Van de week ook naar de sportschool een abbonement afsluiten voor n maandje. Heb weer zin om dingen te gaan doen!!

nou ik schrijf weer snel...

dikke kus en ik mis jullie wel hoor!!

  • 17 Oktober 2010 - 16:58

    Oma:

    Hoi Shannon,
    Heb je intussen ook een webcam?
    oma

  • 18 Oktober 2010 - 14:07

    Mama:

    Hey lieve Shannon,
    echt leuk om jou zo te volgen en te lezen wat je doet en gedaan hebt en nog gaat doen. Alleen het ziek zijn is wat minder natuurlijk. Maar gelukkig weer beter. Snel weer op Skype!!
    Kus van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Kufstein

Studiereis

Recente Reisverslagen:

24 November 2010

Al bijna 9 weken in Kufstein!

23 Oktober 2010

Indrukwekkend tripje

22 Oktober 2010

Lekker wandelen...!

17 Oktober 2010

Een heerlijk uitrust weekje!

07 Oktober 2010

School is begonnen...
Shannon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 22272

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2011 - 21 Januari 2012

Stage in Ierland

24 September 2010 - 27 Januari 2011

Studiereis

Landen bezocht: