Lekker wandelen...! - Reisverslag uit Kufstein, Oostenrijk van Shannon Brakkee - WaarBenJij.nu Lekker wandelen...! - Reisverslag uit Kufstein, Oostenrijk van Shannon Brakkee - WaarBenJij.nu

Lekker wandelen...!

Door: shannonbrakkee

Blijf op de hoogte en volg Shannon

22 Oktober 2010 | Oostenrijk, Kufstein

Hallo allemaal!!

Zo vandaag hebben we met de les Austrian culture and history een uitstapje gemaakt. Lekker naar een grot wandelen en terug. Nou dat lijkt niet zo moeilijk, maar wel als je eerst naar beneden moet om vervolgens weer een berg op te klimmen. En de bergen hier zijn hoog!! Het was al heel erg koud, glad en steil. De enige schoenen met iets profiel waren mn nikes nou dat was niet zo'n succes kan ik je vertellen. Gelukkig niet echt gevallen, wel een paar keer bijna.
Het was echt heel erg zwaar die wandeling, kreeg last met ademen (Miguel had z'n inhaler wél bij), duizelig (ik had wel dextro bij!!) en hoogtevrees!(tja daar valt weinig aan te doen). Eenmaal boven en in de grot was t wel heel mooi en ik was behoorlijk bezweet. Daar hebben we een lesje gekregen om vervolgens weer naar beneden te gaan...Gelukkig had de leraar een makkelijkere weg gekozen.
Ron was zo aardig om mijn rugzak te dragen en verder was er een groepje dat bij mij bleef op de weg naar boven en allemaal wilde helpen, echt super aardig!
Nu ben ik weer thuis, heb 2 uur in bad gelegen en geslapen. Zo'n trip(je) heeft wel alle energie uit me getrokken.
Morgen moet ik weer fit zijn want dan ga ik naar t concentratiekamp Dachau in Duitsland. Heb er super veel zin in en zal weer veel foto's maken.
Zondag zal voor mij een lekker rustdagje worden. Elise zal vast wel op pad gaan met dr moeder die dit weekend komt. Ga nu dus boodschapjes doen voor n weekend waar ik mega veel zin in heb!!!

Dikke kus en knuffels!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Kufstein

Studiereis

Recente Reisverslagen:

24 November 2010

Al bijna 9 weken in Kufstein!

23 Oktober 2010

Indrukwekkend tripje

22 Oktober 2010

Lekker wandelen...!

17 Oktober 2010

Een heerlijk uitrust weekje!

07 Oktober 2010

School is begonnen...
Shannon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 22284

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2011 - 21 Januari 2012

Stage in Ierland

24 September 2010 - 27 Januari 2011

Studiereis

Landen bezocht: